Senin, 11 Desember 2017

کانال

روزانه میلیون ها نفر از برنامه تلگرام در گوشی خود استفاده می نمایند. نصب بیش از ۴۰ میلیون بار برنامه تلگرام در تنها کشور ایران و روزانه ۵ میلیون یوزر فعال در ایران نشان از اهمیت این پیام رسان اینترنتی و محبوبیت آن در ایران خبر می دهد. این محبوبیت باعث شده است که کسب و کار های مبتنی بر تلگرام ایجاد شده و همچنین تجارت های مختلف اقدام به استفاده از این برنامه قوی نمایند که مهم ترین آن را می توان به ساخت کانال های تلگرام نسبت داد.

 

با افرایش استفاده افراد از تلگرام و کانال های آن، خلائی وجود مرجع و یا سایت معرفی کانال های تلگرام احساس شده است. سایت تله فارس، جز بهترین سایت های حال حاضر در زمینه معرفی کانال های تلگرام می باشد که دارای دسته بندی های گوناگون برای تفکیک کانال برحسب موضوع آن می باشد. سایت تله فارس، فرصت ثبت کانال تلگرام به صورت رایگان را به صاحبان کانال ها می دهد تا ممبر های کانال های خود را به صورت واقعی افزایش دهند.

 



 

برای ثبت کانال به صورت رایگان، کافیست وارد سایت تله فارس به نشانی telefars.net شده و بر روی ثبت رایگان کانال کلیک نمایید. در ادامه فرم مربوطه به کانال را پر نموده و درخواست خود را ارسال نمایید. کلیه کانال ها در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و در صورت تایید شدن ، کانال ها به صفحه اول سایت و اول هر دسته بندی اضافه خواهند شد تا بازدید کنندگان سایت، کانال ها را مشاهده و در صورت تمایل عضو کانال شوند. از مزایای این کار این مورد است که ممبر به صورت واقعی و با تمایل خود عضو کانال شما خواهد شد در نتیجه بازده ی ممبر شما و در نهایت کانال شما افزایش پیدا خواهد کرد، چیزی که در عضو گیری های اجباری به ندرت و در ممبر های فیک به هیچ عنوان دیده نمی شود.

 



 

کانال تله فارس در حال حاضر دارای یکی از جامع ترین لیست کانال های تلگرام می باشد که این کانال ها درکانال  ۲۸ بخش به صورت مجزا دسته بندی شده اند و کاربران می توانند با انتخاب دسته بندی مورد نظر، جدیدترین کانال های آن دسته بندی را مشاهده و عضو آن ها شوند.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

آکادمی رونق

 رونق آکادمی | آکادمی دیجیتال مارکتینگ رونق  https://ronaaq.com/